پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۸:۵۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: تیم ایران الف در مسابقات بین‌المللی والیبال ساحلی عمان به قهرمانی رسید

به گزارش واحد مرکزی خبر در پایان مسابقات بین‌المللی والیبال ساحلی در عمان که با شرکت 8 تیم آز آسیا و آفریقا در شهر سلاله عمان بر گزار شد تیم ایران الف با قهرمانی در این مسابقات جایزه 1500 دلاری این رقابت ها را هم بدست آورد.

در دیدار پایانی این رقابت‌ها که دیشب انجام گرفت دو تیم ایران الف و ب برایر هم قرار گرفتند که در این بازی ساحلی بازان ایران الف متشکل از ابراهیم سن سبیلی و عظیم جزیده که بدون شکست به بازی پایانی رسیده بود با حساب 2 بر یک مقابل حریف خود تیم ب ایران شد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در مسابقه رده بندی هم تیم دوم عمان با غلبه بر تیم لیبی مقام سوم را به خود اختصاص داد. در این بازیها به تیم های دوم و سوم هم به ترتیب 1300 و 1000 دلار جایزه نقدی تعلق گرفت.

در این رقابت ها تیم الف ایران را ابراهیم سن سبیلی و عظیم جزیده و تیم والیبال ساحلی ب ایران را هم پرویز فرخی و آق محمد سلاق تشکیل داده بودند.

در این مسابقات که با نام جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی برگزار شد. سه تیم از کشور میزبان - دو تیم از ایران - فیلیپین - تایلند و لیبی حضور داشتند. ورزشکاران ساحلی کشورمان قرار است ساعت 4 بامداد فردا به کشور باز گردند.

کد خبر 60616

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز